METODY PŁATNOŚCI I TRANSPORTU

Za zakupione towary w naszym sklepie internetowym można dokonać płatności w formie:
    - przedpłaty (PayU, raty PayU, BLIK, karta kredytowa),
    - pobrania (płatność przy odbiorze).

payU Visa  MasterCard Blik

Koszty wysyłki uzależnione są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i  płatności.

Wysyłka zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym  realizowana jest za pośrednictwem:

    - firmy kurierskiej FedeX - z przewidywanym czasem doręczenia następnego dnia roboczego, 

    - paczkomatów InPost – czas dostawy to 1-3 dni robocze,

Zamówienie można również odebrać osobiście w naszym Salonie Firmowym Safety First ul. Starowiejska 2 43-502 Czechowice-Dziedzice

 FedeX inPost Odbiór osobisty

Metody płatności

Zasady odbioru osobistego:

Po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej przygotowanie zamówienia do odbioru, udaj się do Salonu Firmowego Safety First ul. Starowiejska 2 43-502 Czechowice-Dziedzice. Jeśli wybrałeś/-aś formę płatności przy odbiorze – zapłać za zamówione produkty. Sprawdź stan techniczny i wizualny zamówionych produktów. Nasz konsultant zadba o Twoją wygodę, polecając akcesoria do zarezerwowanego produktu.

Zasady dostawy do miejsca zamieszkania:

Podczas zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą (mail, telefon) oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres (poprawny adres). Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z podanym na stronie czasie. O realizacji zamówienie zostaniesz poinformowany mailowo lub przez naszego konsultanta. Zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (+48 609 001 001), aby uzyskać aktualne informacje. W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu. W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę, ponieważ nie jest możliwa zapłata kartą płatniczą. Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu. Zwykle możliwe jest umówienie kolejnego terminu dostawy, jednak zależy to od regulaminu firmy kurierskiej. Dostawa przesyłki o masie całkowitej (jednego opakowania) do 30 kg dostarczana jest do drzwi. Podczas odbioru przesyłki koniecznie sprawdź jej stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.

Zasady odbioru w Paczkomacie InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost pojawi się podczas składania zamówienia w zakładce 'metody dostawy’. Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru. Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek. Aby odebrać przesyłkę należy udać się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisać na panelu swój nr numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru (bądź zeskanować otrzymany kod QR), a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 48h, zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie oczekiwać, zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu jej doręczenia do Paczkomatu, firma InPost zwróci nam przesyłkę. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.