Jak szybko wysyłane jest zamówienie?

Zamówienia staramy się wysyłać jak najszybciej. Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty oznaczone na stronie jako „dostępne”, realizacja trwa maksymalnie do 3 dni roboczych, zazwyczaj do 24 h. Czas realizacji zamówień produktów „dostępnych na zamówienie” trwa tyle ile data podana na karcie produktu. Jeśli z jakichś powodów, nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o tym tak szybko, jak to będzie możliwe.

Czy odzyskam pieniądze, jeśli produkt okaże się niedostępny, a za niego zapłaciłem?

Oczywiście. Jeśli z jakichś przyczyn zamówiony produkt okaże się niedostępny, skontaktujemy się z Tobą z propozycją zamiennika. Jeśli żadna propozycja nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze.

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia, jeśli kupiłem produkty z różnym terminem dostępności?

Na ogół zamówienia realizowane są w całości, tj. wysyłane po sprowadzeniu produktu z najdłuższym terminem realizacji. Często, jeśli czas oczekiwania jest długi, dzielimy zamówienie i wysyłamy dostępny towar szybciej. Produkty, na które musieliśmy czekać, dosyłamy w późniejszym terminie, oczywiście na nasz koszt.

Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie?

Tak. Towar zakupiony w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towar możesz zwrócić bez podawania przyczyny, ale będziemy wdzięczni za podanie powodu takiej decyzji, gdyż każda opinia jest dla nas bardzo cenna i pozwala na nieustanny rozwój oferty sklepu.  Szczegóły w Gwarancje, zwroty i reklamacje. Prawo zwrotu nie dotyczy Przedsiębiorców.

Czy mogę zareklamować zakupiony towar?

Oczywiście. Wszystkie produkty zamieszczone w sklepie Internetowym mają gwarancję producenta lub sprzedawcy. W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, a następnie wraz z reklamowanym towarem wysłać do nas. Szczegóły w Gwarancje, zwroty i reklamacje.